VALMISTAUDU KANSSANI - ARKIMEIKKI

keskiviikko 13. tammikuuta 2016


Kokeilin ensimmäistä kertaa tällaista Get Ready With Me - videota, eli suomeksi Valmistaudu kanssani. Tää meikki on sellainen, minkä teen aina silloin kun mulla on enemmän aikaa aamuisin, tai kun muuten vaan jaksan panostaa arkena. Mun arkimeikki vaihtelee tosi paljon! Joskus levitän CC-voiteen sormin, jolloin tulee myös tosi kiva lopputulos, ja joskus teen vahvemman silmämeikin joka sopii mun mielestä hyvin silmälasien kanssa. Joudun siis käyttämään joka päivä silmälaseja. Kiinnostaisko teitä nähdä lisää arkimeikkejä tai kenties silmälasimeikkejä? 

BASE:
LUMENE moisturizing & illuminating primer
LUMENE color correcting cream Light
MAYBELLINE fit me concealer 15
ANASTASIA contour kit Light
MSCHIC powder blush Babysitter

EYES:
URBAN DECAY primer potion
ISADORA eye shadow quartet 51 Cappuccino
MAYBELLINE master ink matte 10 Chorcoal Black

BROWS:
ANASTASIA brow wiz Taupe

LIPS:
BABYLIPS dr.rescue Menthol


Kommentoikaa ihmeessä minkälaisia videoita haluatte nähdä? Olen siis kosmetologiopiskelija, eli ainakin ihonhoitoon liittyen voin tehdä mielelläni. Muistakaa tilata myös mun Youtube-kanava! Olisin siitä ikionnellinen! 



Jos katsoit videon, niin tajuut varmaan viimestään tällä videolla miksi kerran eräs asiakas tokas mulle "Sä et varmaan kauheesti tykkää ottaa aurinkoo!" :D

4 kommenttia:

  1. Hahaha, eikä, sanoiko joku asiakas oikeasti noin? :D En kestä! Ihanan luonnollinen meikki, tykkään! :) Multa löytyy kaksi pomadea, mutta ne ovat jotenkin niin ärsyttäviä laittaa, joten taidankin kokeilla tuota kynää seuraavaksi :) Ja ehdottomasti tilattu, mun lista kaipasikin vähän suomalaista vahvistusta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sanoi :D Hän oli sellainen herttainen vanhempi rouva! Voi kiitos! :) Toi kynä on todella hyvä arki käyttöön, pomade mullakin sit erikoisempiin tilaisuuksiin! Ootpas ihana, kiitos paljon! :)

      Poista
  2. Olipa hyvin tehty video, sitä oli tosi miellyttävä katsoa! :) Pitää jäädä seurailemaan sun blogia, sulla on selvästi hyvä ote näihin meikkijuttuihin! ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan