KESTÄVÄ MEIKKIPOHJA

tiistai 31. toukokuuta 2016

Meillä kuuluu kouluun työharjoitteluviikko Lahden Sokoksella, joka sijoittuu aina Kutsu kauneuteen - tapahtumaan. Olin itse siellä maaliskuussa Clarinsin osastolla ja pääsin sitä kautta tutustumaan erilaisiin tuotteisiin. En ollut aiemmin käyttänyt juuri mitään heidän tuotteitaan, mutta se sarja vei kyllä mun sydämen! Erityisesti tykkäsin Multi-Active päivä- ja yövoiteesta, HydraQuench seerumista ja Daily Energizer Wakeup Boosterista. Meikeistä mun ehdottomia suosikkeja on Everlasting - meikkivoide ja valoa tuova primer, joita tarkastellaan nyt hieman tarkemmin.

Mulla on yleensä tosi punainen naama ja se alkaa helottamaan ihan yhtäkkiä. Mun naamasta tulee punainen ihan tosta noin vaan, eikä siihen tarvita mitään kummempia jännitystiloja. Mulla on ollut tosi pitkään ongelma, että miten saan meikin pysymään naamassa niin, ettei punaisuus kuulla sen läpi. Sain pienen näytteen Everlasting - meikkivoiteesta, joten päätin testata onko se niin hyvä kun kehutaan. Koska ensimmäinen testi osoittautui varsin lupaavaksi, ostin meikkivoiteen itselleni. Oon testannut sitä nyt ilman primeriä, ilman puuteria, ilman meikinkiinnityssuihketta ja kaikkien kanssa, koulussa hikisenä ja ilman hikeä, ja pakko todeta, että tää meikkivoide on kyllä ihan todella hyvä.

Meikkivoide jättää mattaisen lopputuloksen ja on ehkä kevyesti puuterinen (?). Meikkivoide levittyy tosi hyvin sormilla, beauty blenderillä tai siveltimellä, ja antaa heti ekalla kerroksella peittävän lopputuloksen. Oon tykännyt tohon alle laittaa tosiaan ton valoa tuovan primerin, koska tykkään pohjan olevan kevyesti kuultava mattaisen sijaan. 

Paras ja kestävä meikkipohja tulee, kun levität primerin ja meikkivoiteen, kiinnität sen puuterilla ja suihkutat kasvoille meikinkiinnityssuihketta! Voit katsoa alta videon, jossa näytän miten se tehdään.


BASE:

CLARINS instant light radiance boosting complexion base 01 Rose
CLARINS everlasting foundation + 103 Ivory
RIMMEL lasting finish concealer 010 Porcelain
MAYBELLINE fit me concealer 15
CHANEL pudre universelle libre 20 clair
MSCHIC baked mineral foundation Tan 4N
THE BALM hot mama! blush
NARS highlighter Albatross
URBAN DECAY all nighter makeup setting spray



BRUSHES:

SIGMA flat kabuki F80 (foundation)
REAL TECHNIQUES setting brush (undereye)
REAL TECHNIQUES duo-fiber face brush (powder)
SIGMA powder/blush F10 (bronzer)
SIGMA tapered highlighter F35
REAL TECHNIQUES blush brush





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan