5 X ESSENCE SUOSIKIT

maanantai 7. marraskuuta 2016

Essence lanseerattiin Suomeen virallisesti 19.10. Mulle Essence on entuudestaan jo tuttu, sillä mun luokalla kosmetologikoulussa oli tyttö, joka käytti paljon Essencen tuotteita. Tuotteet ovat erittäin edullisia ja Suomessa niiden keskiarvohinta on noin 3€. Olin mukana bloggaajille tarkoitetussa lanseeraustilaisuudessa ja sain paljon tuotteita testiin. Nyt kun olen näitä testaillut, on muutamat tuotteet nousseet selviksi suosikeiksi.

essence suosikit

Essencen The gel nail polish*-kynsilakat ovat oikeasti hintaansa nähden erittäin hyviä. Ne levittyvät helposti ja siististi, peittävät hyvin jo yhdellä kerroksella ja valittavana on laajalti eri värejä. Mulla nämä pysyvät hyvänä vaan kylläkin maksimissaan kaksi päivää, koska joudun pesemään käsiä paljon. Tässä muutama mun suosikki sävy.

essence gel nail polish

Tää kynsinauhaöljy eli Nail caring oil* on mun repussa mukana aina! Tätä on tosi helppo levittää, koska tässä on samanlainen harja kuin kynsilakoissa. Se tekee tästä mun mielestä hyvän ja helppokäyttöisen  tuotteen. Lisäksi tuoksu on ihana! Muutkin kynsille tarkoiteut hoitotuotteet ovat olleet hyviä ja tuoksut ovat niissäkin ihan mahtavia, mutta tää on mun mielestä ihan ykkönen.

essence nail caring oil

Super precise eyeliner* on kyllä ihan tykkituote! Oon kuvitellut olevani tussityttö ja ajattelin tän joutavan inhokkilistalle. Nää on yleensä mun mielestä kauheen kömpelöitä ja sotkee paljon. Kokeilin tätä kerran värittääkseni rajauksen siiven ja tykkäsin siitä miten paljon väriä tästä tulee. Ja helposti! Annoin tälle uuden mahdollisuuden ja kokeilin tehdä rajaukset vain tällä tuotteella. Ja kyllä - toimii. Tässä on kivan pieni suti, joten tällä saa tehtyä tarkkaa työtä. Tätä oon käyttänyt nyt joka kerta meikkiä tehdessä ja aion ostaa uuden kun tämä loppuu.

essence super precise eyeliner

Prettifying lip oil* on myös mun repussa aina mukana. Tää on syrjäyttänyt huulirasvan ihan kokonaan nyt talven tullessa. Tää tuote sisältää jojoba öljyä joka kosteuttaa huulia paljon, eikä jätä tahmaista lopputulosta. Oon käyttänyt tätä myös ennen huulipunan laittoa, joten puna näyttää paljon paremmalta. Nyt on kauheasti ollut somessa juttua siitä Farsalin öljystä, niin tää on varmasti ihan yhtä hyvä huulille, mutta paaaaljon halvempi.

essence prerrifying lip oil

Contouring eye penciliä* oon käyttänyt kasvojen contouraamiseen, vaikkakin tää on silmiin tarkoitettu tuote. Tässä ruskea sävy on mulle ollut just oikea, eli sellainen harmaanruskea. Lisäksi tää levittyy kauniisti kun blendaa Beautyblenderillä. Vaaleaa sävyä oon käyttänyt kulmaluulla ja tää korostaa kivasti kulmakarvoja. Olin yllättynyt miten hyvä tuote tää oikeasti on!

essence eye contouring pencil

Ootko käyttänyt Essenceä ja mitkä ovat sun suosikkituotteet? Löytyykö tältä listalta suosikkeja/inhokkeja?

* Tuote saatu testiin blogin kautta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan