BIO SCULPTURE KYNNET

sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Olen tehnyt rakennekynsiä reilu kuuden vuoden ajan. Minulla on tässä vuosien varrella ollut monenlaisia kynsiä - niin stilettoja, perus ranskalaista manikyyriä, geelilakkauksia ym. Tyylini on muuttunut totaalisesti stilettokynsistä, joten nykyään kynteni ovat neutraalit. Joko lakkaamattomat, yksiväriset tai niitä koristaa yksinkertaiset koristeet. Pidän kynteni myös lyhyinä, koska se helpottaa työskentelyä.

biosculpture nails

Kynteni eivät ole niin kauniit ja olen aina suorastaan inhonnut sormiani. Sormeni ovat lyhyet ja paksut, ja iän mukana ovat tulleet kuivuus ja rypyt. Lääketieteessä 25-vuotiaana alkaa jo keski-ikä, joten mielestäni olen oikeutettu pieneen ikäkriisiin ja voivotteluun käsieni kunnosta :D Sillä fakta on se, että käteni ja kynteni eivät enää ole samanlaiset kuin nuorempana.

Millaiset kynteni sitten ovat? Pienet, pyöreät ja kuperat. En omista kauniita pitkiä kynsiä, eikä kynsipetini (eli se vaaleanpunainen osa) kasva kovinkaan pitkäksi. Olen kuitenkin oppinut pitämään kynsistäni ja joinain päivinä jopa ajattelen, että kynteni ovat kauneimmat kuin kellään! Toisinaan haaveilen hoikista sormista ja pitkistä kynsistä, mutta minun on pakko tottua ajatukseen, että nyt mennään näillä mitkä luoja on minulle luonut.

Nykyään on mahtavaa se, että on keksitty keinoja saada kynnet helposti kauniiksi. Koska kosmetologin ammatissa käteni ja kynteni joutuvat kovalle koetukselle, olen joutunut miettimään vaihtoehtoja kynsieni kaunistautumiseen. En voi käyttää pitkiä rakennekynsiä, sillä suurin osa hoidoista on vaikea tehdä pitkillä kynsillä. Lisäksi ne keräävät alleen aika paljon bakteereja ja niiden huoltaminen on itse hankalaa ja aikaa vievää. Kynsien lakkaaminenkin on vähän niin ja näin, sillä lakat eivät pysy kauniina pitkään. Itse en ainakaan joka päivä jaksa lakata kynsiäni.

biosculpture kynnet

Vaihtoehtoja pohtiessa, päätin kokeilla Bio Sculpturen kynsiä. Kyseessä on siis joustava geeli, joka tukee kynnen omaa kasvua. Se ei myöskään vahingoita kynsiä missään työvaiheessa. Bio Sculpture on muuten myös vegaaninen, eikä tuotteita ole testattu eläinkokeilla. Valitsin väriksi klassisen punaisen, joka sopii hyvin joulukauteen. Minun joulukauteni alkoi siis jo lokakuun lopulla...... Tuijottelen kynsiäni koko ajan ihastellen, sillä nämä ovat todella kauniit! Huomaan kyllä jatkuvasti varovani kynsiä ja koko ajan mietin onko geeli lohjennut jostain. Pitää toivoa, että kynnet pysyvät kauniina mahdollisimman pitkään. Jotta kynnet pysyvät pidempään parempana, niitä tulee lakata kirkkaalla lakalla ainakin kerran viikossa.

Minulla on nyt ollut nämä jo reilu viikon ajan ja kynnet näyttävät edelleen samalta. En myöskään tässä ole kauheammin varonut näitä, alkua lukuunottamatta. Kynnet näyttävät edelleen aivan samalta, mutta ovat kasvaneet noin millin verran.

Oletko kokeillut Bio Sculpturen kynsiä? Mikä on sinun valinta kynsiin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan