UUSI RIPSIVÄRISUOSIKKI

torstai 8. joulukuuta 2016


Sain Kauneustuben miittibägistä IsaDora Insane Volume Lash Styler - ripsivärin. Minulla on aika monia ripsivärejä tällä hetkellä käytössä ja tiedän tasan tarkkaan mitä haluan ripsiväriltä. Ripsivärin pitää...

• erotella
• tuuheuttaa
• pidentää
• levittyä helposti
• olla hieman kuivaa

Eli kaikkea :D Mutta miksi tyytyä vähempään kun voi saada kaiken? IsaDora Insane Volume Lash Styler - ripsiväri saa ainakin minun ripseni näyttämään hyviltä. Ripsiin tuli hyvin pituutta ja erotteli kivasti. Kuitenkaan en tällä saanut niin tuuheita ripsiä mitä toivoin, sillä omat ripseni ovat vielä hieman kärsineet ripsipermanentista.


Ripsivärissä on kylläkin erittäin outo harja, enkä ole vielä keksinyt tuon pään tarkoitusta... Kuvassa ei näy, mutta todellisuudessa tuossa on sellainen reikä. En kuitenkaan välitä siitä, vaan levitän ripsivärin samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Mielestäni tämä on kaunis ripsiväri, koska pakkaus on tyylikäs. Lempivärini on salaa pinkki, joten kaikki pinkit ja vaaleanpunaisen sävyt viehättävät minua.


Näytän kuvassa siltä kun olisin itkenyt, mutta todellisuudessa silmäni vain herkistyivät kovista kuvausvaloista :D

Minulla tämä ripsiväri toimi, mutta miten sinulla? Oletko kokeillut ripsiväriä? Mitä pidit?

*Tuote saatu testiin blogin kautta. Postaus ei ole kaupallinen ja mielipiteet ovat omiani.

2 kommenttia:

  1. Minulla ripsiväri karisi ja harja suttaa:((

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan