IHO 1 KK ENVIRON ALOITUKSEN JÄLKEEN

torstai 5. tammikuuta 2017

Miltä ihoni näyttää ja tuntuu yhden kuukauden jälkeen siitä, kun aloin käyttämään Environin tuotteita? Voin kertoa, että ihan TODELLA hyvältä! Ihoni on pehmeä ja kosteutettu, sekä meikki on helpompi levittää. Hassua tässä on se, että kuvissa näyttää siltä, kun ihoni olisi mennyt huonompaan suuntaan. Se kuitenkin johtuu siitä, että A-vitamiinireaktion jälkeen sain valtavia finnejä, ja minä tyhmä menin puristelemaan niitä... Nyt olen tehnyt kuitenkin uudenvuodenlupauksen, etten saa puristella naamaani enää ja voin kertoa - TÄMÄ ON PAHA!! Pahempi kuin herkkulakko :D

Mutta itse asiaan.



Olen käyttänyt kuukauden verran Environ Skin EssentiA Pre - Cleansing Oil:ia alkupuhdistukseen iltaisin. Sen jälkeen olen levittänyt kasvoilleni Environ Skin EssentiA Cleansing Lotionia. Cleansing Lotionia olen käyttänyt myös aamuisin ja joskus olen heittäytynyt oikein viliksi, ja tehnyt kaksoispuhdistuksen vain tällä! Toimii myös yksin erittäin hyvin. Nämä yhdessä kuitenkin ovat sellainen tehokaksikko, että oksat pois. Environ Pre - Cleansing Oil jopa poistaa Sensain 38 ripsivärin! Tuotteet ovat vakuuttaneet minut tehokkuudellaan ja kaiken lisäksi ne tuoksuvat hyvälle. Ei liian keinotekoiselle, vaan nimenomaan puhtaalle.

Puhdistuksen jälkeen olen käyttänyt Environ Skin EssentiA Moisturising Toneria. Tämän olen levittänyt suoraan kädeltä, jotta säästän tuotetta. En siis laita kasvovettä vanulappuun, niin kuin normalisti kuuluisi laittaa. Environ Moisturising Toner on ensimmäinen kosteutus iholle.

Kasvoveden jälkeen käytin aluksi Environ Intensive Hydrating Oil Capsuleita. Kun iho totutetaan A-vitamiiniin, saattaa syntyä A-vitamiinireaktio, eli iho saattaa mennä jopa huonompaan kuntoon mitä se aluksi oli. Iho saattaa kuivua paljon, joten sen ehkäisyyn käytin näitä öljykapseleita. Näitä olen käyttänyt aamuin illoin, mutta nyt olen pitänyt näistä hieman taukoa, sillä haluan säästellä näitä. Hydrating Oil Capsulesin jälkeen olen käyttänyt Environ Skin EssentiA AVST Moisturiser 1 voidetta. Tätä olen käyttänyt aamuin illoin, myös silmänympärysiholle. Tämä voide on oikeasti vaan niin hyvä! Tämä ei jätä ihoa ollenkaan rasvaisen tuntuiseksi, ja vaikka voide onkin kevyt, se kosteuttaa  ihoa tarpeeksi.

Aloitin tuotteiden käyttämisen 23.11.2016. Viikon käytön jälkeen (30.11.2016) minulle alkoi tulemaan isoja, kipeitä papuloita, eli juuri niitä ärsyttäviä, isoja, punaisia ihonalaisia finnejä. Naamani oli TODELLA kipeä, jopa puhuminen sattui, kun finnejä saattoi tulla päivän aikana vain lisää ja lisää. Olin surullinen siitä, miltä ihoni näytti vaikka tiesin sen kuuluvan asiaan. Finnejä tuli pääasiassa leuan alueelle, mutta myös poskille ja ohimoille tuli muutamia.

05.12.2016 heräsin aamulla siihen, ettei naamassani ollut enää yhtään tulehdusta. Ajattelin jo, että halleluuja, kunnes isoja, kipeitä finnejä tuli lisää. Ja niitä tuli taas paljon.

16.12.2016 ei enää aamulla ollut yhtään tulehduksia, mutta sen jälkeen alkoi taas tulemaan. Ei kuitenkaan niin paljoa kuin aiemmin.

20.12.2016 ajattelin ensimmäisen kerran, että ihoni näyttää hyvältä. Nenän vieressä poskilla ihoni oli sileä ja otsani näyttää ihan blurratulta! Sen jälkeen ei ole enää tullut finnejä. Ihoni ei kuivunut ollenkaan öljykapseleiden vuoksi.

Yhteenveto kuukaudelta: IHAN KAUHEAA TUSKAA! Mutta sen arvoista todellakin! En malta odottaa miltä ihoni tulee näyttämään säännöllisen käytön jälkeen esimerkiksi puolen vuoden kuluttua.  Ihoni on tällä hetkellä kirkkaampi ja tasaisempi, mutta aknearpia on poskilla vielä paljon. Mutta tämä otsa minua kyllä ihmetyttää edelleen... Miten voikaan näyttää näin tasaiselta ja hyvältä?? Päivitän blogia kerran kuukaudessa tämän matkan varrella ja kerron myös erikseen kun vaihdan voiteet tujumpiin. Vielä käytän AVST1 voidetta ja seuraavan kuvan otan 24.01.2017 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan